728x90 AdSpace

Latest Posts

Tuesday 21 October 2014

''Τί χαρά ένιωσα!''


ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. -ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2011-

Διήγηση Γέροντος;<<Ήμουν Δασονόμος καί είχα καιρό νά κοινωνήσω.Τότε κοινωνούσαμε κάθε είκοσι μέρες.Πέρασε λοιπόν καιρός καί έπεθύμησα νa κοινωνήσω.Έτοιμάστηκα,νήστεψα τρείς μέρες καί κατέβηκα μέ τά πόδια στό Μοναστήρι βαδίζοντας δυόμισι ώρες.Πήγα νά πάρω εύλογία άπό τόν Ήγούμενο.Έκείνος λίγο θυμωμένα μού είπε,"δέν έχει εύλογία".Εγώ είπα΄"νάναι εύλογημένο"καί έφυγα.
Μέσα μου όμως στενοχωρήθηκα.Είπα;¨΄Τόσο κόπο έκανα νά έρθω,νήστεψα,τόσον καιρό έχω νά κοινωνήσω ,γιατί νά μή μέ άφήνη;" ¨Οχι πώς κατηγόρησα τόν Γέροντα.Μέσα μου είπα ότι αύτός καλά κάνει τήν δουλειά του,άλλά άναρωτιόμουν σέ τί έφταιξα,ώστε νά έπιτρέψη ό καλός Θεός τέτοια δοκιμασία.Μέ στοίχισε.Σκεφτόμουν πού έφταιξα, τί έκανα.Δέν μπορούσα νά βρώ,ίσως κάτι ήταν καί δέν τό έβλεπα.Έκεί πού συλλογιόμουνα αύτά μέ πιάνουν τά δάκρυα καί έκλαψα λίγο.

Λέγω ¨δέν πειράζει,γιά καλό μου θάναι¨.

>>¨Οταν προχώρησε ή άκολουθία καί φτάσαμε στήν Λειτουργία,πρίν άπό τό "Μετά φόβου",έρχεται ό Ήγούμενος καί μού λέει νά κοινωνήσω.
Τού είπα ότι δέν διάβασα τήν θεία Μετάληψη.Μού είπε ωά κάνω ύπακοή,νά κοινωνήσω καί νά διαβάσω μετά τήν θεία Μετάληψη.

>>"Νάναι ευλογημένο",είπα, καί πήγα κοινώνησα.
Έ,τί χαρά ένιωσα,τί χαρά!Λέω,"βρέ πειρσμέ,δικό σου ήταν αύτό γιά νά μέ βάλης νά πώ κάτι γιά τόν Γέροντα νά ψυχρανθώ,ούτε νά κοινωνήσω καί νά στενοχωρέσω καί τόν Γέροντα"
.Άλλά δάγκωσα τήν γλώσσα μου νά μήν πώ τίποτε.
"Έγώ φταίω",είπα,"δέν φταίει ό Γέροντας">>.


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: ''Τί χαρά ένιωσα!'' Rating: 5 Reviewed By: Tom Manakis
Scroll to Top