728x90 AdSpace

Latest Posts

Thursday 17 August 2017

“Χίλιες φορές στην φυλακή παρά σε ένα τέτοιο σπίτι” (Άγιος Παίσιος)



-Μια φορά βρέθηκα σε ένα σπίτι που ήταν όλο πολυτέλεια και, καθώς συζητούσαμε, μου είπαν: “Ζούμε στον Παράδεισο, ενώ άλλοι άνθρωποι στερούνται”. “Ζήτε στην κόλαση, τους λέω. “Άφρον, ταύτη τη νυκτί” (Λουκ. 12, 20), είπε ο Θεός στον πλούσιο. Αν ο Χριστός με ρωτούσε: “Πού θέλεις να σε βάλουμε, σε μια φυλακή ή σε ένα σπίτι σαν αυτό;” θα έλεγα: 

“Σε μια σκοτεινή φυλακή”. Γιατί η φυλακή θα με βοηθούσε. 

Θα μου θύμιζε τον Χριστό, θα μου θύμιζε τους αγίους Μάρτυρες, θα μου θύμιζε τους ασκητές που ήταν στις οπές της γης, θα μου θύμιζε καλογερική. Η φυλακή θα έμοιαζε και λίγο με το κελλί μου και θα χαιρόμουν. Αυτό το δικό σας τι θα μου θύμιζε και σε τι θα με βοηθούσε; Γι’ αυτό οι φυλακές με αναπαύουν καλύτερα όχι μόνον από ένα σαλόνι κοσμικό αλλά και απ’ένα ωραίο κελλί μοναχού. Χίλιες φορές στην φυλακή παρά σε ένα τέτοιο σπίτι”.


Απόσπασμα από το βιβλίο “ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΊΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Α”.




  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: “Χίλιες φορές στην φυλακή παρά σε ένα τέτοιο σπίτι” (Άγιος Παίσιος) Rating: 5 Reviewed By: Tom Manakis
Scroll to Top