728x90 AdSpace

Latest Posts

Wednesday 13 September 2017

Αγία γερόντισσα: Ο Χριστός μου αποκάλυψε.. «Πρέπει να ξανασυστηθώ στους ανθρώπους..!!»





Ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος μιλά για ένα συγκλονιστικό - θαυμαστό γεγονός που του αποκάλυψε μια Αγία γερόντισσα η οποία βρίσκεται εν ζωή. Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος: Μια αγία γυναίκα που πολύ καθοδηγεί την σύγχρονη Ελλάδα μέσα από την ανωνυμία της και την μυστικότητα που την περιβάλει, χάρητη Θεού εμάς μας εμπιστεύθηκε, δεν ξέρω γιατί, και αποκάλυψε τον εαυτό της τρόπον τινά. Μου είπε αυτές τις τελευταίες μέρες «Ο κόσμος όσα και να ακούσει, δεν έρχεται πλέον σε μετάνοια… Έχει συνηθίσει την αμαρτία… Πρέπει ο κόσμος να φοβηθεί για να εισέλθει στην μετάνοια των Αγίων. Και ο Χριστός μου, μου αποκάλυψε εις την καρδίαν ότι: Γερόντισσα, πρέπει να ξανασυστηθώ εις τους ανθρώπους...!!» Επιλογή –

Επεξεργασία βίντεο: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ 
Πηγή αποσπάσματος: apantaortodoxias
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Αγία γερόντισσα: Ο Χριστός μου αποκάλυψε.. «Πρέπει να ξανασυστηθώ στους ανθρώπους..!!» Rating: 5 Reviewed By: Tom Manakis
Scroll to Top